domingo, janeiro 09, 2005

a importancia da rede

a verdade é que escribo isto consciente da miña falta de leituras que, nestes próximos dous meses e medio antes de chegar a vós, espero comezar a subsanar.

mais como indica luis, un meu amigo que sabe moito, pero moito, da rede, isto pode -e de feito xa o está comezando a ser- un 'making off',
parte do traballo que eu, antes de volo pedir a vós, xa levarei feito

exploración da linguaxe, xa non só 'in praesentia', das aulas; descobremento de niveis de comunicación que xa agora utilizamos

2 Comments:

At 11:03 da manhã, Blogger Cesare said...

Para meter as ligazóns debes escribilas sobre o propio post, en código html.
O código html para meter ligazóns componse de dous elementos, un antes e outro despois do termo que queres que sirva de elo. Tanto o elemento de apertura como o de cerre deben ir encadrados entre signos <>, que marcan o seu comezo e fin.
Non escribo os códigos con eles, senón con corchetes, porque se empregase signos de maior/menor interpretaría este texto como código.
P.ex.:
[A HREF="http://ondaenseco.blogspot.com"]Este blog[/a]

 
At 8:33 da tarde, Blogger surfista said...

ben, pois aquí vai a miña primeira proba, xa vos contarei
millóns de grazas/gracias, meu cesare

 

Enviar um comentário

<< Home